Jakub Vích

Bakalářská práce

Budování osobní značky na sociálních sítích

Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o problematice budování značky na sociálních sítích. Cílem bakalářské práce je vybudování stabilní značky na internetové platformě YouTube. Dále porovnává situaci na současném trhu, který je tvořen ze čtyř segmentů (entertaiment, gaming, hudba, beauty). Také přináší srovnání mezi on-line světem a klasickým pojetím marketingové komunikace. Práce zde zkoumá, zda je možné …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on a brand building on social networks. The aim of the bachelor's thesis is to build a stable brand on the internet platform – YouTube. It compares the situation in the current market, which consists of four segments (entertainment, gaming, music, beauty). Also it brings a comparison between the online world and the classical concept of marketing communication. The work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/y7hksi/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku