Budování osobní značky na sociálních sítích – Jakub Vích
Jakub Vích
Bakalářská práce
Budování osobní značky na sociálních sítích
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o problematice budování značky na sociálních sítích. Cílem bakalářské práce je vybudování stabilní značky na internetové platformě YouTube. Dále porovnává situaci na současném trhu, který je tvořen ze čtyř segmentů (entertaiment, gaming, hudba, beauty). Také přináší srovnání mezi on-line světem a klasickým pojetím marketingové komunikace. Práce zde zkoumá, zda je možné …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on a brand building on social networks. The aim of the bachelor's thesis is to build a stable brand on the internet platform – YouTube. It compares the situation in the current market, which consists of four segments (entertainment, gaming, music, beauty). Also it brings a comparison between the online world and the classical concept of marketing communication. The work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/y7hksi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nové komunikační strategie na Internetu
Marina Savosina -
Propagace značky na internetu
Adéla Prajzlerová -
Product placement na internetu
Tomáš Nemec -
E - business a budování značky na internetu na příkladě založení e-shopu
Šárka Soukupová -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Využití audiovizuálního díla k propagaci fashion bloggerky a její značky na internetu
Lenka Sedlářová -
Marketingová komunikace značky FRISCO na českém trhu, návrhy na zlepšení
Natálie Chábová -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Margita Azizi