Zahrada plná příležitostí – Školní zahrada jako inspirační zdroj pro výtvarně tvořivé činnosti v mateřské škole – Bc. Anna Pospíchalová
Bc. Anna Pospíchalová
Bachelor's thesis
Zahrada plná příležitostí – Školní zahrada jako inspirační zdroj pro výtvarně tvořivé činnosti v mateřské škole
Garden full of opportunities – School garden as a source of inspiration for art-creative activities in kindergarten
Anotácia:
Záměrem bakalářské práci je vyzdvihnout a zdůraznit důležitost tvořivosti v dětském výtvarném projevu. Cílem empirické části je navrhnout a ověřit v praxi takové výtvarné činnosti, které budou mít tvořivý charakter. Zdrojem inspirace a impuls k jejich plánování je školní zahrada mateřské školy, konkrétně přímé prožitky a získané zkušenosti přímo na ní. Snahou je přizpůsobit tyto poznatky tématu třídy …viacAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to highlight and emphasize importance of creativity in children's artistic expression. The aim of the empirical part is to devise and verify in practice such artistic activities that will have a creative character. The source of inspiration and impulse for their planning is the kindergarten school garden, specifically direct and gained experience directly on it. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eq7id/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Bc. Pavla Novotná, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Stadlerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POSPÍCHALOVÁ, Anna. \textit{Zahrada plná příležitostí – Školní zahrada jako inspirační zdroj pro výtvarně tvořivé činnosti v mateřské škole}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/y7i7pg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Pre-school and After-school Education / Pre-school Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Land art a street art jako nástroje aplikace environmentální výchovy do výchovy výtvarné
Bohdana Kalinová -
Příroda nás inspiruje, land art nás baví - výtvarné tvoření s dětmi ve školní družině
Jana VILÍMOVSKÁ -
Developing communicative competence through differentiated activities in learning centers in TEVYL
Kristina Psotová -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Školní zahrada jako edukační prostředí v kontextu přípravného vzdělávání učitelů pro 1. stupeň ZŠ
Karolína Zelinková -
Školní zahrada jako edukační prostředí
Lucie Loskotová -
Vliv pobytu venku na vývoj dítěte v mateřské škole v Norsku
Eliška FOLVARČNÁ -
Pobyt v přírodě ve vztahu k environmentální výchově v mateřské škole.
Michaela ŠŤASTNÁ