Ing. Ondřej Blažek

Bakalářská práce

Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň

Media selection criteria for advertising campaign
Anotace:
Tato práce popisuje vývoj a současnost marketingové komunikace a strategii realitního trhu. Pojmenovává výčet médií dostupných na trhu a řadí kritéria výběru jednotlivých médií. Popisuje vlastní oborové zkušenosti s marketingovými nástroji v oboru realit. Řeší efektivnost médií a jejich strategické využití. Nabízí nové reklamní cesty. Zabývá se segmentací trhu a poznáním cílové skupiny. Popisuje tržní …více
Abstract:
This these describes the development and present marketing communication and strategy of the real estate market. Names a list of media available on the market and one of the criteria for the selection of individual media. Describes his own business experience in marketing tools in the field of real estate. It addresses the effectiveness of the media and their strategic use. It offers a new advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní