Digitalizace textové hry (Gamebooki) pomocí nástroje Unity – Hana Chrenčíková
Hana Chrenčíková
Bakalářská práce
Digitalizace textové hry (Gamebooki) pomocí nástroje Unity
Digitization of a Gamebook using the Unity Tool
Anotace:
Cílem této práce je přiblížit koncept textové hry dětem a mládeži ve věku 6 až 15 let, po-skytnout jim motivaci jít do knihovny, kde si mohou hru zahrát a ukázat jim tak, že i čtení může být zábavné. Druhá část práce se zabývá vývojem algoritmu umělé inteligence a po-rovnáním jeho výkonu s lidskými hráči. Toto srovnání umožní optimalizovat obtížnost hry a poskytne poznatky o preferencích a schopnostech …víceAbstract:
The aim of this thesis is to introduce the concept of a gamebook to children and young pe-ople aged 6 to 15, motivate them to go to the library to play the game and to show them that reading can be fun. The second part of the thesis deals with the development of an arti-ficial intelligence algorithm and comparing its performance with human players. This comparison will allow to optimize the difficulty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chrenčíková, Hana. Digitalizace textové hry (Gamebooki) pomocí nástroje Unity. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Softwarové inženýrství / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Vliv nástrojů umělé inteligence na copywritingovou tvorbu reklamního obsahu a analýza povědomí o copywritingových nástrojích
Eva Vašíčková -
Analýza chování konverzační textové umělé inteligence zaměřená na nežádoucí chování
Alena Jansová -
Detekce kontaktních informací v textových dokumentech s využitím umělé inteligence
Jan Skácel -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Vytvoření hry pomocí Unity
Vladimír Neckář -
Tvorba 3D platformové hry pomocí Unity Visual Scripting
Ondřej Rykl -
Vyvoj pixel art 2D hry v Unity
Dmitriy Shemet -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč