Narušená komunikační schopnost u žáků prvních tříd – Bc. Michaela MAREŠOVÁ
Bc. Michaela MAREŠOVÁ
Diplomová práce
Narušená komunikační schopnost u žáků prvních tříd
IMPAIRED COMMUNICATION SKILLS IN PUPILS OF FIRST CLASSES
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice narušené komunikační schopnosti sociálně znevýhodněných žáků prvních tříd se zaměřením na specifický logopedický nález a konkrétní poruchy řeči. Teoretická část popisuje problematiku komunikace, jednotlivé jazykové roviny, druhy narušené komunikační schopnosti, specifický logopedický nález. Dále se zabývá odlišnými životními podmínkami a vzděláváním žáků pocházejících …víceAbstract:
The diploma theses is to map the problems of impaired communication skills in a group of socially disadvantaged children from the first grade of primary school, focusing mainly on specific logopedic findings and particular speech problems. Theoretical part describes the problems of communication, different language levels, types of impaired communications skill and specific logopedic findings. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Václava Tomická, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MAREŠOVÁ, Michaela. Narušená komunikační schopnost u žáků prvních tříd. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Morfologicko-syntaktická rovina řeči u dětí předškolního věku
Adéla ŠUSTOVÁ -
Lexikálně sémantická a morfologicko-syntaktická rovina jazyka u dětí se sociálním znevýhodněním
Andrea LEHOCZKÁ -
Pragmatická a morfologicko-syntaktická jazyková rovina žáků 1. ročníku základní školy
Michaela SAWICKA -
Analýza morfologicko-syntaktické jazykové roviny u žáků ZŠ logopedické
Jitka Saňáková -
Diagnostika morfologicko-syntaktické roviny jazyka u dětí s narušeným vývojem řeči
Dagmar Červinková -
Návrh programu logopedické terapie pro předškolní děti s narušeným vývojem řeči se zaměřením na rozvoj morfologicko-syntaktické jazykové roviny
Aneta Novotná -
Možnosti rozvoje morfologicko-syntaktické roviny u dětí s Downovým syndromem
Anna KOVÁŘOVÁ -
Diagnostika morfologicko-syntaktické a lexikálně-sématické roviny u dětí předškolního věku
Petra Pražanová