Pedagogové ve vybrané Montessori škole: jejich aspirace a motivace – Bc. Barbora Macurová
Bc. Barbora Macurová
Diplomová práce
Pedagogové ve vybrané Montessori škole: jejich aspirace a motivace
Teachers in a Selected Montessori School: Their Aspirations and Motivations
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Pedagogové ve vybrané Montessori škole: Jejich aspirace a motivace" zkoumá životní příběhy pedagogů a jejich přístup k výuce. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část se skládá ze čtyř kapitol. První kapitola se zaměřuje na tradiční pedagogiku a její vliv na současné školství, přičemž jsou popsány dva problematické modely a jejich příčiny. Druhá …víceAbstract:
The diploma thesis entitled "Teachers in a selected Montessori school: Their aspirations and motivation" explores the life stories of pedagogues and their approach to teaching. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part consists of four chapters. The first chapter focuses on traditional pedagogy and its influence on contemporary education, while two problematic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Macurová, Barbora. Pedagogové ve vybrané Montessori škole: jejich aspirace a motivace. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využívání principů Montessori v rodině u žáků z Montessori předškolních vzdělávacích zařízení
Marie Mikolášová -
Základní principy Montessori pedagogiky v současné montessori literatuře
Nelly BAGAROVÁ -
Montessori pedagogika v předškolním vzdělávání: rodičovské motivace
Aneta Sedláčková -
Principy Montessori pedagogiky a jejich využití rodiči při výchově dětí
Nelly Matyášová -
Montessori pedagogika v současné výuce angličtiny. Případová studie.
Klára BUCZKOVÁ -
Současné formy a metody vzdělávání zaměstnanců ve výrobním sektoru a jejich využívání z hlediska motivace zaměstnanců
Adéla Lebová -
Zážitková pedagogika a její přístup k výchově a vzdělávání u dětí a mládeže
Zuzana PILAŘOVÁ -
Montessori pedagogika ve vztahu k posílení psychické odolnosti předškolních dětí
Lenka Košková