Analýza spotrebiteľského správania na online trhu kávy – Radovan Heczko
Radovan Heczko
Bakalářská práce
Analýza spotrebiteľského správania na online trhu kávy
Consumer Behaviour Analysis in the Online Coffee Market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat spotřebitelské chování na trhu kávy v online prostředí v České republice za pomocí popisu českých spotřebitelů a následného poskytnutí doporučení a návrhů. Tato práce se skládá ze dvou částí, a to z části teoretické a z části praktické. První část práce se zabývá popisem chování spotřebitelů, charakteristikou online trhu kávy a vymezením základních pojmů v …víceAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is to analyse consumer behaviour in the online coffee market in Czech republic, with the help of a description of czech consumers and the subsequent provision of recommendations and suggestions. This thesis consists of two parts, theoretical and practical. The first part of the thesis deals with the description of the behaviour of consumers, characteristics of online …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/145458
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
- Vedoucí: Katarína Seifriedová
- Oponent: Ondřej Riffler
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of coffee small farmers innovation system in Colombia
William Corredor -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Matěj Hecl -
Chování spotřebitele na online trhu s oblečením
Eva Mitášová -
Analýza spotřebitelského chování na online trhu s dětským oblečením
Mariia Bohdanets -
Chování spotřebitele na online trhu s módou
Kateřina Peclová -
Segmentace online trhu s módním oblečením v České republice
Iveta Beničová -
On-line trh s uměním a jeho proměny
Marcel Hornych -
Marketingový výzkum - online dotazování vs. osobní dotazování
Kateřina Čejková