Olga Čermáková

Bakalářská práce

Efektivita grafického zpracování letáků z pohledu neuromarketingu

Efficiency of graphic design of leaflets from the neuromarketing perspective
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá efektivitou grafického zpracování letáků a jejich vlivů na nákupní chování z pohledu neuromarketingu. Hlavním cílem práce je zjistit, jak jednotlivé grafické atributy letáků ovlivňují nákupní rozhodování spotřebitelů. Teoretická část se věnuje designu v marketingu, neuromarketingu, nákupnímu chování a podpoře prodeje. V praktické části je provedeno šetření za pomoci metody …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with efficiency of graphic design of leaflets, and their effects on shopping behaviour from the neuromarketing perspective. The main goal of the thesis is to find out how the individual graphic attributes of the leaflets influence shopping behaviour of the customers. The theoretical part is focused on design in marketing, neuromarketing, consumer shopping behaviour and sales …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: PhDr. Petr Kopáček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.