Bc. Radek Kubák
Bakalářská práce
Umělecké dílo v reklamě
The Work of Art in Advertising
Anotace:
Anotace Tato práce se zabývá specifickým vztahem umění a reklamy. Sleduje vizuální reklamní sdělení, u kterých dochází k využití známých uměleckých děl jako prostředků komerční propagace vlastních výrobků a služeb. Cílem práce je přiblížit právě oblast těchto reklam, ze kterých se snaží vybírat konkrétní příklady podle způsobu práce s jednotlivým uměleckým dílem. Pokouší se tak o přiblížení procesu …víceAbstract:
Abstract This thesis deals with specific relationship between art and advertising. Monitors visual advertisements which use famous artworks as a means of commercial promotion products and services. The main aim of the thesis is bring near area of this specific kind of advertising and choose particular examples according to way of use individual art work. Thesis is trying to bring near the process of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g54yi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2017
- Vedoucí: Mgr. Helena Maňasová Hradská, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dagmar Koudelková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia
Práce na příbuzné téma
-
Slavná výtvarná díla a jejich využití při tvorbě tiskové reklamy
Kateřina Zvonková -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
Jakub Kabourek -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Ksenia Lyuleeva -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Monika Horčíková -
Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby
Nikola Jurasová -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Dominika Chválová -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Oliver Holman -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova