Mgr. Helena BEDNÁŘOVÁ

Master's thesis

Interní firemní komunikace jako součást Corporate Identity

Internal company communications as a part of corporate identity
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou interní firemní komunikace ve společnosti Veletrhy Brno, a. s. Stručně je zde popsán firemní profil, blíže jsou specifikovány formy a nástroje, které firma využívá ke své interní komunikaci. Prostřednictvím marketingového výzkumu budou potvrzeny či vyvráceny předem stanovené hypotézy a následně navrhnutý realizovatelný projekt na zlepšení vnitrofiremní komunikace …more
Abstract:
This thesis targets the problem of the internal communication of the company Veletrhy Brno, a. s. The profile of the firm is shortly mentioned here. The tools and forms of the internal communication, which the company uses for its communication, are specified closer here. Via the market research the given hypothesis will be agreed or disagreed here and new project for better internal communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2007
Identifier: 4890

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2007
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BEDNÁŘOVÁ, Helena. Interní firemní komunikace jako součást Corporate Identity. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.