Bc. Martina VYBÍRALOVÁ

Bakalářská práce

Věrnostní programy online?

ONLINE LOYALTY PROGRAMS?
Anotace:
Předmětem práce je analýza vybraného on-line věrnostního programu. Program funguje pouze na principu internetové služby a spočívá ve sběru bodů na bodový účet účastníka programu, které získává za uskutečněné obchodní transakce. Získané body může uživatel následně použít jak na výběr dárku z katalogu odměn, tak k sázce v loterii nebo k propagaci svých aukcí formou placené partnerské služby, kdy obě …více
Abstract:
The main objective of the work is the analysis of the chosen on-line loyalty program. The program functions only as an internet service and consists of collecting the points received from the completed business transactions, to the User´s point account. The User can subsequently use the collected points for selection of the gift from the gift´s catalogue, as well as for the portery bid or the propagation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10706

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VYBÍRALOVÁ, Martina. Věrnostní programy online?. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2039

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace