Věrnostní programy online? – Bc. Martina VYBÍRALOVÁ
Bc. Martina VYBÍRALOVÁ
Bakalářská práce
Věrnostní programy online?
ONLINE LOYALTY PROGRAMS?
Anotace:
Předmětem práce je analýza vybraného on-line věrnostního programu. Program funguje pouze na principu internetové služby a spočívá ve sběru bodů na bodový účet účastníka programu, které získává za uskutečněné obchodní transakce. Získané body může uživatel následně použít jak na výběr dárku z katalogu odměn, tak k sázce v loterii nebo k propagaci svých aukcí formou placené partnerské služby, kdy obě …víceAbstract:
The main objective of the work is the analysis of the chosen on-line loyalty program. The program functions only as an internet service and consists of collecting the points received from the completed business transactions, to the User´s point account. The User can subsequently use the collected points for selection of the gift from the gift´s catalogue, as well as for the portery bid or the propagation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10706
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYBÍRALOVÁ, Martina. Věrnostní programy online?. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2039
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zabezpečení Oracle databáze
Luděk Holý -
Průzkum strategií ve vyhledávání informací u studentů učitelství FPE ZČU
Tomáš DLESK -
Věrnostní programy jako nástroj marketingové komunikace firem v ČR
Kateřina Hálová -
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál
Helena Ulrychová -
Doporučení ke zlepšení věrnostního programu vybrané společnosti
Kateřina Průšová -
Programy zákaznické věrnosti v hotelových řetězcích
Petra Medková -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová