Vliv influencer marketingu ve spotřebním chování teenagerů – Adéla Bulantová
Adéla Bulantová
Bachelor's thesis
Vliv influencer marketingu ve spotřebním chování teenagerů
The Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour of Teenagers
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem influencer marketingu ve spotřebním chování teenagerů ve věku 13-19 let. Cílem je charakterizovat dopady influencerů na nákupní chování a rozhodování teenagerů. Teoretická část se věnuje zejména vymezení pojmů souvisejících se spotřebním chováním a influencer marketingem. V této části práce jsou také vymezeni uživatelé sociálních sítí a problémy spojené s nadměrným …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the impact of influencer marketing on the consumer behaviour of teenagers aged 13 to 19. The goal of this thesis is to characterize the effects of influencers on the shopping behaviour and decisions of teenagers. The theoretical part of this thesis is mainly about the theoretical definition of terms related to consumer behaviour and influencer marketing. This part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 1. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82806
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Lenka Karlíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82806
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky
Jan Benčík -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková -
Influencer marketing a jeho vliv na nákupní chování
Barbora Barešová -
Influencer marketing v ubytovacích službách
Klára WALTEROVÁ -
Vliv influencer marketingu na nákupní rozhodování spotřebitele
Lucie Hamrlová