Steve Jobs a jeho vliv na vývoj marketingové komunikace – Martina Stuchlíková
Martina Stuchlíková
Bakalářská práce
Steve Jobs a jeho vliv na vývoj marketingové komunikace
Steve Jobs and his influence on development of marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce je případovou studií marketingových aktivit společnosti Apple během období, kdy v ní působil Steve Jobs a byl schopen ovlivnit její marketing a marketingovou komunikaci.Abstract:
This Bachelor thesis is a case study of Apple's marketing activities during the period Steve Jobs worked in the company and was able to influence its marketing and marketing communications.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a0eg0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost
Jiří Prášek -
Marketingová komunikace Regionálního operačního programu Jihozápad
Markéta Soukupová -
Marketingová komunikace strukturálních fondů EU
Tomáš Brýdl -
Marketingové komunikace jako součást marketingových strategií
Lucie Kovácsová -
Integrovaná marketingová komunikace v malých a středních firmách
Jiří Mayrich -
Cizinci jako cíl marketingové komunikace zdravotní turistiky
Kristýna Svobodová -
Komunikace v oblasti mobilních operačních systémů
Jiří BUDINSKÝ -
Využití mobilních platforem iOS a Android pro rozvoj videoportálu
Michal KRATOCHVÍL