Crowdfundingová kampaň pro hudební projekt – Ludmila Šindlerová
Ludmila Šindlerová
Bakalářská práce
Crowdfundingová kampaň pro hudební projekt
Crowdfunding campaign for a musical project
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o odměnovém crowdfundingu jako způsobu financování hudebních projektů v České republice a zkoumá faktory úspěšnosti crowdfundingových kampaní. Teoretická část seznamuje čtenáře s pojmem crowdfunding a s největším českým portálem na něj zaměřeným, Hithit.cz, a teoreticky charakterizuje náležitosti kampaně. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na reálnou …víceAbstract:
This Bachelor’s thesis deals with crowdfunding as a way of financing musical projects in Czech Republic and examines the success factors of crowdfunding campaigns. The theoretical part describes the concept of crowdfunding and introduces its largest Czech portal, Hithit.cz. It also theoretically characterizes requisites of the campaign. In the practical part, the theoretical knowledge is applied to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73872
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2018
- Vedoucí: Ivana Svobodová
- Oponent: Vojtěch Kouba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73872
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující úspěšnost dětského pěveckého sboru
Lenka BÉREŠOVÁ -
Faktory ovlivňující úspěšnost muzikálů Karla Svobody
Kateřina VRABĹOVÁ -
Hudební festival: Případová studie
Kateřina Stejskalová -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Crowdfunding: Metody, možnosti a využití v českém hudebním průmyslu
Radka Prošková -
Interaction of AMF and vegetable crops
Kampan Rajeshkumar Soni