Crowdfundingová kampaň pro hudební projekt – Ludmila Šindlerová
Ludmila Šindlerová
Bachelor's thesis
Crowdfundingová kampaň pro hudební projekt
Crowdfunding campaign for a musical project
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o odměnovém crowdfundingu jako způsobu financování hudebních projektů v České republice a zkoumá faktory úspěšnosti crowdfundingových kampaní. Teoretická část seznamuje čtenáře s pojmem crowdfunding a s největším českým portálem na něj zaměřeným, Hithit.cz, a teoreticky charakterizuje náležitosti kampaně. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na reálnou …moreAbstract:
This Bachelor’s thesis deals with crowdfunding as a way of financing musical projects in Czech Republic and examines the success factors of crowdfunding campaigns. The theoretical part describes the concept of crowdfunding and introduces its largest Czech portal, Hithit.cz. It also theoretically characterizes requisites of the campaign. In the practical part, the theoretical knowledge is applied to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 2. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73872
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2018
- Supervisor: Ivana Svobodová
- Reader: Vojtěch Kouba
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73872
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující úspěšnost dětského pěveckého sboru
Lenka BÉREŠOVÁ -
Faktory ovlivňující úspěšnost muzikálů Karla Svobody
Kateřina VRABĹOVÁ -
Hudební festival: Případová studie
Kateřina Stejskalová -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Crowdfunding: Metody, možnosti a využití v českém hudebním průmyslu
Radka Prošková -
Interaction of AMF and vegetable crops
Kampan Rajeshkumar Soni