Specifika vzdělávání zrakově postižených na středních školách – Jana Dostálová
Jana Dostálová
Bachelor's thesis
Specifika vzdělávání zrakově postižených na středních školách
Specifics of education of visually impaired at secondary schools
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání zrakově postižených jedinců, které je možné na základě integrace do běžných základních a středních škol, nebo studiem na speciálních školách. Teoretická část se zabývá základní charakteristikou života a výchovou zrakově postiženého dítěte. Dále jsou uvedeny možnosti vzdělávání takto postižených jedinců. Popsána jsou školská pedagogická a poradenská zařízení …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the education of visually impaired people which is enabled pursuant to the integration into common primary and secondary schools or while studying special schools. The theoretical part deals with basic characteristics of life and upbringing of a visually impaired child. There are stated educational options of such handicapped people. Then there are described educational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Accessible from:: 22. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dostálová, Jana. Specifika vzdělávání zrakově postižených na středních školách. Brno, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující spolupráci speciálně pedagogického centra a rodiny
Gabriela FILIPOVSZKÁ -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Spolupráce speciálně pedagogického centra a základní školy při realizaci podpůrných opatření v procesu inkluzivního vzdělávání žáků se zrakovým postižením
Eva Šmídová -
Speciálně pedagogická centra - hodnocení kvality spolupráce se základními školami v Jihočeském kraji
Lucie VALENTÍNOVÁ -
Role sociálního pracovníka v činnosti speciálně pedagogického centra
Gabriela Foltanová -
Spolupráce speciálně pedagogických center s přípravnými stupni na základní škole speciální
Eva NIKLOVÁ -
Pohled poradenských pracovníků speciálně pedagogického centra na individuální integraci žáků s lehkým a středně těžkým mentálním postižením do běžné základní školy
Eva Sekaninová -
Úloha speciálně pedagogického centra v rámci integrace dětí s poruchou autistického spektra do mateřské školy
Romana Svobodová