Tamari MAISURADZE

Diplomová práce

The project for penetrating the Czech market by the Slovenian retail chain Mercator

The project for penetrating the Czech Market by the Slovenian retail chain Mercator
Abstract:
The purpose of this thesis is to conduct relevant analyses reflecting the current situation in the Czech Republic, identify the existing retail companies present in the country, and estimate the potential for a new market entrant. It additionally points out the potential threats facing the company and offers suggestions how to eliminate them.
Abstract:
Having a strategic location in Europe, the Czech Republic is characterized as being one of the most attractive countries for investors due to various advantages. The largest and the most successful retail company in the Republic of Slovenia, Mercator,seeks growing and conquering new markets on a global basis. The purpose of this thesis is to conduct relevant analyses reflecting the current situation …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 22656

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAISURADZE, Tamari. The project for penetrating the Czech market by the Slovenian retail chain Mercator. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe