The project for penetrating the Czech market by the Slovenian retail chain Mercator – Tamari MAISURADZE
Tamari MAISURADZE
Diplomová práce
The project for penetrating the Czech market by the Slovenian retail chain Mercator
The project for penetrating the Czech Market by the Slovenian retail chain Mercator
Abstract:
The purpose of this thesis is to conduct relevant analyses reflecting the current situation in the Czech Republic, identify the existing retail companies present in the country, and estimate the potential for a new market entrant. It additionally points out the potential threats facing the company and offers suggestions how to eliminate them.Abstract:
Having a strategic location in Europe, the Czech Republic is characterized as being one of the most attractive countries for investors due to various advantages. The largest and the most successful retail company in the Republic of Slovenia, Mercator,seeks growing and conquering new markets on a global basis. The purpose of this thesis is to conduct relevant analyses reflecting the current situation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
22656
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAISURADZE, Tamari. \textit{The project for penetrating the Czech market by the Slovenian retail chain Mercator}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/y8xgq3/.
Jak správně citovat práci
MAISURADZE, Tamari. The project for penetrating the Czech market by the Slovenian retail chain Mercator. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Project of Implementation of Economic Value Added concept for Increasing Financial Performance in the Selected Company
Alexey Popov -
The project of the Economic Value Added implementation into the management of the company XY s.r.o. in order to raise its economic performance
Iva HOVĚZÁKOVÁ -
Analýza kvality podnikateľského prostredia v hotelierstve v Českej republike
Renáta Podracká -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Rastislav Škvarka -
Marketing mix evaluation in a market oriented company for a specific brand
Šárka Hroníčková -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov