Připravenost pedagogů základní školy na inkluzivní vzdělávání. – Lucie Bastlová
Lucie Bastlová
Bakalářská práce
Připravenost pedagogů základní školy na inkluzivní vzdělávání.
Readiness of primary school teachers for inclusive education.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá připraveností pedagogů základní školy na inkluzivní vzdělávání. Práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako je inkluzivní vzdělávání, inkluzivní pedagogika a inkluzivní škola a je zmíněn rozdíl mezi integrací a inkluzí. Dále je zaměřena na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a na podpůrná …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12630
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2021
- Vedoucí: Mgr. Martin Kaliba, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Truhlářová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva