Barbora Machuldová
Bachelor's thesis
Marketing ve sportu
Marketing in sport
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketing ve sportu, zejména marketingovou komunikaci sportovního klubu SK Kraso Bílina. Hlavním cílem bakalářské práce je zjištění nedostatků v marketingové komunikaci klubu se stávajícími či potencionálními klienty a navržení koncepce potřebných změn. Stávající klienti jsou rodiče členů klubu, vyjma jedné dospělé závodnice. Mezi potencionální klienty patří rodiče dětí …moreAbstract:
The bechelor thesis is focuses on marketing in sport, especially the marketing communication of the sports club SK Kraso Bílina. The main goal of the bachelor's thesis is to identify shortcomings in the marketing communication of the club with existing of potencional clients and to propose a concept of the necessary changes. Existing client are parents of club members, except for one adult competitor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/x5ui6/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2021
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
The Project of Marketing Communication Activities of Faculty of Management and Economics in Zlín for Bosnia and Herzegovina
Mirna Babović -
Internetový marketing
Karolína Hájková -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Vývoj e-Governmentu v České republice se zaměřením na usnadnění komunikace s veřejnou správou
Dominik Brož -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Interní komunikace rostoucího podniku
Marek Lenhard -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Veronika Kuchárová