Jan Veselý

Bakalářská práce

Influencer marketing a ovlivňování spotřebitele

Influencer marketing and impact on consumers
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o influencer marketingu na sociálních sítích. Cílem práce je zjistit, jakými postupy a metodami lze zvýšit efektivnost komunikace mezi influencerem a firmou, zjistit nedostatky komunikace jak ze strany influencerů, tak ze strany firem. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy využívající se v části praktické a také jsou zde shrnuty dosavadní poznatky o influencer marketingu …více
Abstract:
This bachelor thesis deals about influencer marketing on social networks. The aim of this work is to find out what processes and methods can increase the efficiency of communication between an influencer and the company. Identify communication deficiency from both influencers and companies as well. The theoretical part explains the terms which are used in the practical part and also summarizes the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Milan Fořt

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83734