Influencer marketing a ovlivňování spotřebitele – Jan Veselý
Jan Veselý
Bakalářská práce
Influencer marketing a ovlivňování spotřebitele
Influencer marketing and impact on consumers
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o influencer marketingu na sociálních sítích. Cílem práce je zjistit, jakými postupy a metodami lze zvýšit efektivnost komunikace mezi influencerem a firmou, zjistit nedostatky komunikace jak ze strany influencerů, tak ze strany firem. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy využívající se v části praktické a také jsou zde shrnuty dosavadní poznatky o influencer marketingu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals about influencer marketing on social networks. The aim of this work is to find out what processes and methods can increase the efficiency of communication between an influencer and the company. Identify communication deficiency from both influencers and companies as well. The theoretical part explains the terms which are used in the practical part and also summarizes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83734
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Milan Fořt
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83734
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Adéla Paulová -
Influencer marketing jako marketingový nástroj vybraného podniku
Sabina Šedivá -
Využití influencer marketingu v marketingové komunikaci
Natálie Horňáková -
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Influencer marketing jako efektivní marketingový nástroj
Tereza Fričová -
Influencer marketing
Eva Horníková -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro.
Ekaterina Baranichenko -
Efektivita využití blogerů jako opinion leaderů v komunikačním mixu kosmetických značek v ČR
Eva Macálková