Vliv jakosti na konkurenceschopnost vybraného podniku – Bc. Michaela Krupičková
Bc. Michaela Krupičková
Diplomová práce
Vliv jakosti na konkurenceschopnost vybraného podniku
The influence of quality to the competitiveness of the chosen company
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Vliv jakosti na konkurenceschopnost vybraného podniku“ je odpověď na otázku, jestli vzrůstající konkurenceschopnost firmy FONTANA WATERCOOLERS, s.r.o. a stagnující a klesající podíly na trhu firem Šumavský pramen, a.s. a Rosana, s.r.o. opravdu souvisejí pouze s kvalitou jejich vody nebo jestli na to mají vliv i jiné okolnosti. Teoretická část práce obsahuje pojmy z oblasti …víceAbstract:
“The quality impact on the competitiveness of selected companies” which is the subject of this thesis is the answer to the question whether increscent competitiveness of company FONATANA WATERCOOLERS, Ltd. And stagnant and declining market shares of companies Šumavsky pramen, a.s.(joint-stock company) and Rosana, s.r.o. (company Ltd.) are really related only to the quality of their water or if they …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/el78v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Milan Sedláček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Quality Claims Management Information System
Viliam Juríček -
Optimization of Quality Management System in a Company Producing Medical Devices
Štěpán Tichý -
The Role of Quality Management System in a Ghanaian Bank
Esther Oppong -
Systém managementu jakosti/Quality management system
Zuzana Marešová -
Development of a Marketing Communication Concept for Volkswagen Group Quality Management System on Wholesale level
Karina Kurilo -
The impact of a microtransaction system on development, quality and revenue in the international gaming industry
Vladislav Dub -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko