Vliv rodičovských praktik na rozvoj čtenářské pregramotnosti – Bc. Barbora Krestová
Bc. Barbora Krestová
Bakalářská práce
Vliv rodičovských praktik na rozvoj čtenářské pregramotnosti
The influence of parental practices on the development of reading literacy.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je poukázat na čtenářskou pregramotnost, rodičovské praktiky a na to, jaký vliv tyto praktiky mají na rozvoj čtenářské pregramotnosti u dětí v předškolním věku. Teoretická část se zaměřuje na pojem gramotnosti, čtenářské pregramotnosti a čtenářské gramotnosti. V praktické části provádím výzkum, na který jsem využila dvě výzkumné metody. První metodou bylo dotazníkové šetření …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to highlight literacy, parental practices, and the influence of these practices on the development of literacy in preschool-aged children. The theoretical part focuses on the concept of literacy, pre-literacy, and literacy. In the practical part, research is conducted, utilizing two research methods. The first method was a questionnaire survey, and the second method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rhx42/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Mgr. Aneta Hřavová
- Oponent: Mgr. Anna Pospíchalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská pregramotnost u dětí s narušenou komunikační schopností
Romana MRKUSOVÁ -
Vliv tvořivých činnosti a způsobu práce na čtenářskou pregramotnost dítěte
Marcela Vidová -
Čtenářská pregramotnost jako cesta k přeměně MŠ
Eva KOČKOVÁ -
Čtenářská pregramotnost ve třídách dvouletých a tříletých dětí
Lucie MÍCHALOVÁ -
Čtenářská pregramotnost ve třídách dvouletých a tříletých dětí
Lucie MÍCHALOVÁ -
Rozvíjíme čtenářskou pregramotnost v mateřské škole s projektem Jižní Morava čte
Iva Pavelková -
Čtená pohádka jako inspirace pro tvorbu didakticky zaměřených činností rozvíjejících matematickou pregramotnost
Petra Burgetová -
Čtenářská pregramotnost a její rozvoj v MŠ
Kateřina PETRILÁKOVÁ