Implementace online karetní hry pomocí technologií HTML5 a Websocket – Radim Vavřík
Radim Vavřík
Bachelor's thesis
Implementace online karetní hry pomocí technologií HTML5 a Websocket
Implementation of Online Card Game Using the Technologies HTML5 and Websocket
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je seznámení se s technologiemi nově vznikajícího standardu HTML5, který by měl přinést vylepšené postupy pro tvorbu a prezentaci moderního webového obsahu a poskytnout nové možnosti pro komplexní webové aplikace. Při této příležitosti bylo mým úkolem navrhnout a implementovat online webovou karetní hru BANG! pro více hráčů dle modelu klient - server s využitím WebSockets …moreAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is to get familiar with the technologies of newly emerging HTML5 standard, which should bring improved methods for development and presentation of modern web content, and should provide new features for complex web applications. On this occasion it was my job to design and implement multiplayer online web card game BANG! according to the model client - server using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/93275
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2012
- Supervisor: Lumír Návrat
- Reader: Marek Běhálek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAVŘÍK, Radim. \textit{Implementace online karetní hry pomocí technologií HTML5 a Websocket}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2012. Available from: https://theses.cz/id/y9soa3/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Aspekty kvality přátelství mezi hráči Massive Multiplayer Online Roleplaying Games
Kristýna Tlustáková -
The construction and reproduction of ethnic and gender stereotypes in massively multiplayer online role-playing games (MMORPG)
Lukáš KOTAJNÝ -
MASSIVELY MULTIPLAYER "ONLINE ROLE - PLAYING GAMES" AKO SOCIÁLNY PRIESTOR
Ivana MILOVÁ -
Vývoj online multiplayer počítačových her
Adam Bartoš -
MASSIVELY MULTIPLAYER "ONLINE ROLE - PLAYING GAMES" AKO SOCIÁLNY PRIESTOR
Ivana MILOVÁ -
Charakteristiky závislosti na Massive Multiplayer Online Role Playing Games
Markéta PRESSENOVÁ -
Online kompetitivní hra
Vojtěch Linhart -
Online kompetitivní hra
Vojtěch Linhart