Ideální učitel německého jazyka z pohledu studentů ve věku 15 - 19 let – Bc. Michaela DRYJOVÁ
Bc. Michaela DRYJOVÁ
Master's thesis
Ideální učitel německého jazyka z pohledu studentů ve věku 15 - 19 let
The ideal german teacher from the sight of students in the age of 15 - 19
Abstract:
The thesis provide a theoretical basis for the field of pedagogy, psychology, didactic and didactic of german language, which serve as an base for the research. It is composed with the results of the questionnaire survey among the students and teachers from various highschools, which has been asked about their image of an ideal teacher or about the possibility to reach that requirments.Abstract:
Práce poskytuje teoretický základ v oblasti pedagogiky, psychologie, didaktiky a didaktiky německého jazyka, který slouží jako podklad pro výzkumnou část. Ta je tvořena výsledky dotazníkového šetření mezi studenty a učiteli různých typů středních škol, kteří byli tázáni na své představy o ideálním učiteli, popř. na možnost těmto požadavkům dostát.
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eva Salcmanová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRYJOVÁ, Michaela. Ideální učitel německého jazyka z pohledu studentů ve věku 15 - 19 let. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / ČJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Distanční výuka na ZŠ perspektivou učitelů německého jazyka
Lucie Skotnicová -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Ideální učitel německého jazyka pohledem žáků 7. třídy ZŠ
Veronika Kašparová -
Hodnocení ve výuce německého jazyka
Petra Šebková -
Induktivní a deduktivní přístup při výuce gramatiky německého jazyka
Simona Tušicová -
Ideální učitel německého jazyka z pohledu studentů ve věku 15 - 19 let
Michaela DRYJOVÁ -
Audioorální období ve výuce německého jazyka
Tereza Křenková -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková