Michal Pospiech

Bakalářská práce

Analýza prodeje na trhu stavebního materiálu

Sales Analysis on the Building Materials Market
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo analyzovat prodej na trhu stavebního materiálu u společnosti Raab Karcher v Opavě a zjistit jaké nedostatky vnímají odběratelé u prodejních podmínek v této pobočce. Dílčími cíli bylo zjistit, jak se jednotlivé segmenty zákazníků a sortimentu podílejí na obratu. Na základě zjištěných poznatků poté navrhnout řešení pro odstranění těchto závad.
Abstract:
The aim of the thesis was to analyze sales on the building materials market for company Raab Karcher in Opava and find out what shortcomings customers perceive in terms of sale at this sales office. Partial aim was to determine how different segments of customers and range of goods participace in the turnover. Based on the findings then suggest solutions to eliminate these imperfections.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: Miroslav Merenda
  • Oponent: Martina Steinová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod