Vztah diváka a interaktivní instalace – BcA. Petr HANŽL
BcA. Petr HANŽL
Diplomová práce
Vztah diváka a interaktivní instalace
The relationship between viewer and interactive installations
Anotace:
Práce se zabývá interaktivitou a jejími formami v umění. Rolí hry v umění a postavením videoher jako nového média pro umělecké vyjádření. Cílem práce zodpovědět otázky role hry v interaktivních instalacích využívajících nová média. Představit co interaktivita je a jaké jsou její formy z pohledu hloubky interaktivity. Představit vhled do teoretického pozadí hry, nových médií, interaktivity a formování …víceAbstract:
The work deals with interactivity and its forms in art. What role does play any playing take in world of art and the position of video games as a new media for artistic expression. The aim of the thesis is to answer questions about the role of the game in interactive installations using new media. Show What is interactivity and what its forms are in terms of the depth of interactivity. Introduce insight …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. MgA. Mgr. Daniel Hanzlík
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANŽL, Petr. Vztah diváka a interaktivní instalace. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Fotografie a intermediální tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání vyobrazení bohyně Amaterasu ve staré japonské literatuře s jejím pojetím ve videohře Smite.
Pavlína RIEDLOVÁ -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Digitální hry ve světě umění: specifika herního média v diskurzu estetických teorií
Dominik Jícha -
Počítačová hra jako tvůrčí nástroj ve světě umění
Alžběta Růčková -
Hra ve výtvarné výchově
Petra Obršliková -
Hra na varhany ve vybraných základních uměleckých školách okresu Hodonín
Alžběta Plachá -
Umělá inteligence jako malíř: Využití generativních kontradiktorních sítí ve výtvarném umění
Adéla Chalupová -
„Jiné“ geometrie ve výtvarném umění: od kubismu k hyperprostoru
Adéla Bohadlová