BcA. Petr HANŽL
Master's thesis
Vztah diváka a interaktivní instalace
The relationship between viewer and interactive installations
Abstract:
Práce se zabývá interaktivitou a jejími formami v umění. Rolí hry v umění a postavením videoher jako nového média pro umělecké vyjádření. Cílem práce zodpovědět otázky role hry v interaktivních instalacích využívajících nová média. Představit co interaktivita je a jaké jsou její formy z pohledu hloubky interaktivity. Představit vhled do teoretického pozadí hry, nových médií, interaktivity a formování …moreAbstract:
The work deals with interactivity and its forms in art. What role does play any playing take in world of art and the position of video games as a new media for artistic expression. The aim of the thesis is to answer questions about the role of the game in interactive installations using new media. Show What is interactivity and what its forms are in terms of the depth of interactivity. Introduce insight …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. MgA. Mgr. Daniel Hanzlík
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANŽL, Petr. \textit{Vztah diváka a interaktivní instalace}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Art and Design. 2017. Available from: https://theses.cz/id/y9z71d/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HANŽL, Petr. Vztah diváka a interaktivní instalace. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignMaster programme / field:
Fine Art / Photography and Time-Based Media
Theses on a related topic
-
Porovnání vyobrazení bohyně Amaterasu ve staré japonské literatuře s jejím pojetím ve videohře Smite.
Pavlína RIEDLOVÁ -
Princip hry v umění a ve výtvarné pedagogice (hra jako metoda a forma výuky)
Jana Ovčáčková -
Digitální hry ve světě umění: specifika herního média v diskurzu estetických teorií
Dominik Jícha -
Počítačová hra jako tvůrčí nástroj ve světě umění
Alžběta Růčková -
Hra ve výtvarné výchově
Petra Obršliková -
Hra na varhany ve vybraných základních uměleckých školách okresu Hodonín
Alžběta Plachá -
Umělá inteligence jako malíř: Využití generativních kontradiktorních sítí ve výtvarném umění
Adéla Chalupová -
„Jiné“ geometrie ve výtvarném umění: od kubismu k hyperprostoru
Adéla Bohadlová