Emoce v reklamě-jejich využití či zneužití? – Mgr. Ivana BAJGAROVÁ
Mgr. Ivana BAJGAROVÁ
Diplomová práce
Emoce v reklamě-jejich využití či zneužití?
Communication campaign Kofola
How to use emotion for brand building
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je definování oblasti využití emocí v marketingových komunikacích, se zaměřením na použití emocí v reklamním sdělení televizního spotu a využití emocí při budování značky. Pro hledání spojitostí slouží jako příklad česká značka, která pro brand building využívá pozitivních emocí spojených se značkou a produktem Kofola a současně emocionálních televizních spotů. V projektu …víceAbstract:
The aim of the diploma work is to define the zone of using of emotions in marketing communication, focused on using of emotions in advertising message of TV commercials and using of emotions during brand building. The Czech brand, which use positive emotions connected to the brand and the product Kofola and simultaneously use emotional TV commercials, is engaged as the example. In the project of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4887
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAJGAROVÁ, Ivana. Emoce v reklamě-jejich využití či zneužití?. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 04. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Dramaturgická a komunikační strategie současného českého hudebního dokumentu
Mikuláš Adam -
Vývoj hudební složky mediálních sdělení v televizním zpravodajství
Barbora Popíková -
Využití symbolů v prezentaci značek a organizací v dnešní společnosti
Karolína Barchánková -
Role příběhu v marketingové komunikaci
Šárka Hartvichová -
Význam hudby jako prvku reklamního spotu
Anna Jelínková -
Typy žen v reklamě a jejich funkce
Martina Štecherová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Emoce a jejich vliv na herecký projev
Hana Drozdová