Teaching the Present Perfect Using Project 4 Coursebook in the Time of Remote Learning – Bc. Zuzana Zlámalová
Bc. Zuzana Zlámalová
Bachelor's thesis
Teaching the Present Perfect Using Project 4 Coursebook in the Time of Remote Learning
Teaching the Present Perfect Using Project 4 Coursebook in the Time of Remote Learning
Anotácia:
Práce se zabývá výukou předpřítomného času prostého na základě učebnice Project 4 na základní škole během období distanční výuky v době pandemie Covid-19. Teoretická část obsahuje pohled na učení gramatiky a s tím spojené přístupy a metody. Popisuje rozdíl mezi prezentováním nové látky a procvičovaním a také se zaměřuje na dovednosti přesnosti a plynulosti. Dále se práce věnuje aspektům spojeným se …viacAbstract:
The thesis deals with teaching of the present perfect tense based on Project 4 coursebook at a lower secondary school during the period of remote learning. The theoretical part contains different views on teaching grammar, methods and approaches to teaching grammar and different aspects of teaching in practice. Furthermore, the thesis includes chapters on teaching, such as using a coursebook, lesson …viacKeywords
učení gramatiky předpřítomný čas předpřítomný čas prostý předpřítomný čas v kontrastu s minulým prostým časem přesnost vs plynulost deduktivní a induktivní přístup učebnice Project 4 čtvrtá edice Project 4 distanční výuka náslechy plán vyučovacích hodin grammar teaching present perfect present perfect simple present perfect vs past simple accuracy vs fluency deductive vs inductive approach Project 4 coursebook 4th edition remote learning teaching observations lesson plan
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t4dnm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Renata Jančaříková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / English Language for Education
Práce na příbuzné téma
-
Interpersonální dimenze v novinové zprávě
Ondřej MOLNÁR -
Výuka předpřítomného času v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Jitka Benešová -
Analýza používání "passato remoto" v kontrastu s "passato prossimo" v současné hovorové italštině
Dominika KAZÍKOVÁ -
Past Simple and Past Progressive in Motivate! and Project - Comparison of Methods and Approaches
Ladislav Slováček -
The Evaluation of an English Coursebook (Project 4, 4th Edition) with a Focus on Language Skills
Dagmar Tvrdíková -
Induktivní a deduktivní přístup při výuce gramatiky německého jazyka
Simona Tušicová -
Induktivní a deduktivní přístupy při výuce matematiky
Jiří BŘEHOVSKÝ -
The Evaluation of an English Coursebook (Project 4, 4th Edition) with a Focus on Language Skills
Dagmar Tvrdíková