Tereza Kanzelsbergerová

Diplomová práce

Identifikace faktorů ovlivňujících spotřební chování na trhu elektromobility v České republice

Identification of factors influencing consumer behavior in the electric mobility market in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce zkoumá faktory, které determinují spotřební chování na trhu elektromobility v České republice. Práce mapuje spotřební chování skrze výzkumný model vytvořený z teorie plánovaného chování. Složky modelu jsou navázány na konkrétní aspekty, podle nichž se spotřebitel rozhoduje při koupi vozu. Celý model je obohacen také o propojení s Hofstedeho kulturními dimenzemi. Výzkumné hypotézy jsou …více
Abstract:
The thesis investigates the factors determining consumer behavior in the electric mobility market in the Czech Republic. The study maps consumer behavior through a research model created from the theory of planned behavior. The model's components are linked to specific aspects guiding consumer decisions when purchasing a vehicle. The entire model is further enriched by integrating with Hofstede's cultural …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Petr Juriš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91538