Identifikace faktorů ovlivňujících spotřební chování na trhu elektromobility v České republice – Tereza Kanzelsbergerová
Tereza Kanzelsbergerová
Diplomová práce
Identifikace faktorů ovlivňujících spotřební chování na trhu elektromobility v České republice
Identification of factors influencing consumer behavior in the electric mobility market in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce zkoumá faktory, které determinují spotřební chování na trhu elektromobility v České republice. Práce mapuje spotřební chování skrze výzkumný model vytvořený z teorie plánovaného chování. Složky modelu jsou navázány na konkrétní aspekty, podle nichž se spotřebitel rozhoduje při koupi vozu. Celý model je obohacen také o propojení s Hofstedeho kulturními dimenzemi. Výzkumné hypotézy jsou …víceAbstract:
The thesis investigates the factors determining consumer behavior in the electric mobility market in the Czech Republic. The study maps consumer behavior through a research model created from the theory of planned behavior. The model's components are linked to specific aspects guiding consumer decisions when purchasing a vehicle. The entire model is further enriched by integrating with Hofstede's cultural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91538
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Petr Juriš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91538
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Potential of horizontal integration of the cashew value chain in the coastal region of Kenya
Winifred Okpo -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Teorie plánovaného jednání v řešení problémového jednání žáka učitelem
Petr Vašek -
The Impact of Technological Advancements on Impulse Buying Behavior in Shanghai's B2C E-commerce Sector
Evdokia Michael -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Udržitelné spotřební chování českých zákazníků v kontextu elektromobility.
Martin Fišer