Maroš Müller

Bakalářská práce

Procedurálne generovanie 3D terénu s využitím marching cubes algoritmu pomocou GPU

Procedurálne generovanie 3D terénu s využitím marching cubes algoritmu pomocou GPU
Anotace:
Tématem této práce je vytvoření nástroje pro procedurální generování terénu v herním enginu Godot. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část seznamuje čtenáře s pojmy důležitými pro pochopení práce. Praktická část pojednává o implementacích marching cubes algoritmu pro generování terénu pomocí CPU a compute shaderů a porovnává jejich rychlosti. Poslední část popisuje implementaci …více
Abstract:
The topic of this thesis is the creation of a tool for procedural terrain generation in the Godot game engine. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part introduces to the reader concepts important for understanding the thesis. The practical part discusses implementations of the marching cubes algorithm for terrain generation using CPU and compute shaders, and compares …více
Abstract:
Témou práce je tvorba nástroja pre procedurálne generovanie terénu v hernom engine Godot. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť oboznamuje čitateľa s pojmami dôležitými pre porozumenie práci. Praktická časť sa venuje implementáciám marching cubes algoritmu pre generovanie terénu s využitím CPU a compute shaders, a porovnaniu ich rýchlostí. Posledná časť popisuje implementáciu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2023
  • Vedoucí: Tomáš Bruckner
  • Oponent: Jan Černý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89557

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Aplikovaná informatika