Bc. Eva Steffková

Master's thesis

Hyperbole in Advertisements

Hyperbole in Advertisements
Anotácia:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá používáním hyperboly v reklamě a na základě analýzy diskurzu představuje porovnání dvou značek, Maybelline New York a Mercedes-Benz. Cílem studie je analyzovat 50 reklamních sloganů obsahujících hyperbolu od každé značky, rozdělit je do kategorií podle typů hyperboly a porovnat jejich užití napříč těmito odvětvími. Na základě tohoto výzkumu lze poukázat na …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the use of hyperbole in advertisements, presenting a compara-tive study through discourse analysis of two brands, Maybelline New York and Mercedes-Benz. The study aims to analyse 50 advertising slogans containing hyperbole from each brand, categorise them into types of hyperbole, and compare the usage across these sectors. Based on this research, it is possible to demonstrate …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
  • Vedúci: doc. PhDr. Naděžda Kudrnáčová, CSc.
  • Oponent: doc. PhDr. Jana Chamonikolasová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta