Bc. Eva Steffková
Diplomová práce
Hyperbole in Advertisements
Hyperbole in Advertisements
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá používáním hyperboly v reklamě a na základě analýzy diskurzu představuje porovnání dvou značek, Maybelline New York a Mercedes-Benz. Cílem studie je analyzovat 50 reklamních sloganů obsahujících hyperbolu od každé značky, rozdělit je do kategorií podle typů hyperboly a porovnat jejich užití napříč těmito odvětvími. Na základě tohoto výzkumu lze poukázat na …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the use of hyperbole in advertisements, presenting a compara-tive study through discourse analysis of two brands, Maybelline New York and Mercedes-Benz. The study aims to analyse 50 advertising slogans containing hyperbole from each brand, categorise them into types of hyperbole, and compare the usage across these sectors. Based on this research, it is possible to demonstrate …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nf0x2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Naděžda Kudrnáčová, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Jana Chamonikolasová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Anglický jazyk a literatura / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Representation of Spanish Speaking Groups in American Newspapers: A Case Study of New York Times and New York Post
Hana Kovačičová -
Změna klimatu v článcích \kur{New York Times}: diskurzivní analýza
Marie Balonová -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Od dokumentaristu k národnému umelcovi. Analýza diskurzu o Štefanovi Uhrovi
Pavol Sklenka -
Cenová liberalizace: analýza diskurzu reformátorů ve vybraných médiích na počátku 90. let
Viktorie Čermáková -
Populární herečky hrají pro Prag-Film. Analýza diskurzu českých hereček účinkujících ve filmech Prag-Filmu
Petra Holíková -
Gapping as a Stylistic Device: Analysis of Ian McEwan's Fiction
Eva Sedláková -
Jazykom ku klimatickej zmene: Ekokritická intermediálna analýza jazykového diskurzu klimatickej zmeny v slovenských médiách
Bronislava Garčárová