Odlišnosti kupního rozhodování spotřebitelů v České republice a USA a jejich význam pro marketingovou komunikaci – Eva Papežová
Eva Papežová
Master's thesis
Odlišnosti kupního rozhodování spotřebitelů v České republice a USA a jejich význam pro marketingovou komunikaci
Differences in consumer buying behavior in the Czech Republic and the USA and their significance on marketing communication
Abstract:
Diplomová práce na téma Odlišnosti kupního rozhodování spotřebitelů v České republice a USA a jejich význam pro marketingovou komunikaci si klade za cíl identifikovat odlišností v nákupním chování spotřebitelů v České republice a USA a v závislosti na tom pak navrhnout doporučení pro marketingovou komunikaci na těchto trzích. Konkrétně se doporučení zaměřuje na malé firmy se zaměřením na personalizované …moreAbstract:
The Master's thesis on the topic of Differences in Consumer Buying Behavior in the Czech Republic and the USA and Their Significance for Marketing Communication aims to identify variations in consumer purchasing behavior in the Czech Republic and the USA. Based on this, the thesis aims to propose recommendations for marketing communication in these markets. Specifically, the recommendations focus on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91313
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2023
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Jitka Černá
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAPEŽOVÁ, Eva. \textit{Odlišnosti kupního rozhodování spotřebitelů v České republice a USA a jejich význam pro marketingovou komunikaci}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2023. Available from: https://theses.cz/id/yaukvv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91313
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
Zaur Seyidli -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse