Tvorba globální strategie v konkrétní firmě – Bc. Jakub Roučka, DiS.
Bc. Jakub Roučka, DiS.
Bachelor's thesis
Tvorba globální strategie v konkrétní firmě
Creation of a Global Strategy in a Particular Company
Abstract:
Bakalářská práce zpracovává téma tvorby globální strategie podniku. V práci je shrnuta teorie zabývající se tvorbou globální strategie, a její porovnání s praktickým nasazením strategie na konkrétním podniku. V práci jsou formulovány podnikové cíle a k nim je vytvořena globální strategie. Dále práce zpracovává plán transformace a přehled programů rozvoje. Návrh strategie je vytvořen pro společnost …moreAbstract:
Basic topic describes the creation of a global company strategy. In its subject matter is presented theory with the creation of a global strategy and its comparison with the practical deployment strategy for a particular company. They are formulated corporate objectives and global strategy as another issue of the work. Part of the work includes the description of the transformation plan and an overview …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 2. 2014
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/sucg1/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 3. 2014
- Supervisor: Ing. Zdeněk Voznička, CSc.
- Reader: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Tvorba informační strategie ve firmě
Daniel Rambousek -
Tvorba globální celopodnikové strategie ve firmě
Regina Sadrieva -
Tvorba globální strategie v konkrétní firmě
Jiří Blacký -
Tvorba informační strategie ve firmě
Alexander Frič -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Strategy evaluation of China Southern Airlines
Zhiyuan Zhang -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu