Mgr. Petr SLAVÍK

Diplomová práce

Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace

Communication strategy of the Czech Mountainbike Asociation
Anotace:
ABSTRAKT Diplomová práce {\clqq}Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace`` se zabývá studiem marketingové komunikace, kterou aplikuje na specifické prostředí neziskového sektoru. V teoretické části se práce věnuje obecné deskripci neziskového sektoru a v návaznosti na ni se zabývá studiem marketingové komunikace. Na základě teoretických poznatků je pak v praktické části práce podrobena …více
Abstract:
The thesis {\clqq}Communication strategy of the Czech Mountainbiking Asociation`` is engaded in fields of marketing communications, which are applicated to specificity of non-profit sector. The theoretical part describes common theory of non-profit sector and marketing communication. This thesis analyses Czech Mountainbiking Asociation marketing communication and the execution of its communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7560

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLAVÍK, Petr. Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.