Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace – Mgr. Petr SLAVÍK
Mgr. Petr SLAVÍK
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace
Communication strategy of the Czech Mountainbike Asociation
Anotace:
ABSTRAKT Diplomová práce {\clqq}Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace`` se zabývá studiem marketingové komunikace, kterou aplikuje na specifické prostředí neziskového sektoru. V teoretické části se práce věnuje obecné deskripci neziskového sektoru a v návaznosti na ni se zabývá studiem marketingové komunikace. Na základě teoretických poznatků je pak v praktické části práce podrobena …víceAbstract:
The thesis {\clqq}Communication strategy of the Czech Mountainbiking Asociation`` is engaded in fields of marketing communications, which are applicated to specificity of non-profit sector. The theoretical part describes common theory of non-profit sector and marketing communication. This thesis analyses Czech Mountainbiking Asociation marketing communication and the execution of its communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7560
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLAVÍK, Petr. Návrh komunikační strategie České Mountainbikové Asociace. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Aneta Černohorská -
Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace
Sandra Ratajová -
Komparace marketingové komunikace vybraných lékáren
Petra Baronová -
Zkoumání marketingové komunikace firmy
Stanislav Chvapil