Mgr. Petra-Susanne Schmauderová

Diplomová práce

Werbeanzeige aus stilistischer und translatologischer Sicht. Dargestellt an den Werbetexten der Fluggesellschaft Eurowings

Advertisement from the point of view of stylistics and translation on the basis of adversiting texts of the airline company Eurowings
Abstract:
This diploma thesis is dedicated to advertising texts of the german airline company EUROWINGS. The work is divided into two parts, a theoretical and a practical part. In the theoretical part, the language of advertising is defined. The aim of this part is the clarification of the term banner advertisement and the description of the advertising strategies. The second part focuses on the stylistic elements …více
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá reklamními texty jedné německé letecké společnosti. Práce je členěna do dvou částí, na teoretickou a na praktickou. V rámci teoretické části je definován jazyk reklamy. Cílem této části je objasnění pojmu reklamní banner a popis reklamních strategií. Druhá část se věnuje stylistickým prostředkům z hlediska grafostylistického, lexikálního, morfologického, syntaktického …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Sylvie Stanovská, Dr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta