Hodnocení webových stránek hotelů z hlediska obsahové strategie, interakčního designu a vizuální komunikace – Kateřina Hejtmánková
Kateřina Hejtmánková
Bakalářská práce
Hodnocení webových stránek hotelů z hlediska obsahové strategie, interakčního designu a vizuální komunikace
Hotel Websites Evaluation: Content Strategy, Interaction Design and Visual Communication Point of View
Anotace:
Cílem této práce je shrnout to, čím by se měly firmy či hotely při provozování svých webových stránek zabývat. Práce pojednává o obsahové strategii, interakčním designu a vizuální komunikaci, ale i o internetovém marketingu a dalších aspektech, které s provozováním webových stránek souvisí. Kromě poskytnutí tohoto uceleného pohledu na problematiku webových stránek je cílem i poukázat na vhodně řešené …víceAbstract:
The aim of this thesis is to summarize what should companies or hotels concern on in conducting its website. This thesis is concerned with content strategy, interaction design and visual communication, but also with Internet marketing and other aspects that are with the conduct of websites related. Except for providing this comprehensive view of the issues of websites, the aim is also to point out …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12612/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Martina Sochůrková
- Oponent: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEJTMÁNKOVÁ, Kateřina. \textit{Hodnocení webových stránek hotelů z hlediska obsahové strategie, interakčního designu a vizuální komunikace}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/yb26zo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Moderní nástroje pro webdesign
Karolína Kunovjánková -
Moderní webdesign s využitím Adobe Photoshop
Petr Horáček -
Webdesign responzivních webových stránek s využitím CSS frameworků
Jakub Kuthan -
Webdesign e-commerce riešenia spoločnosti GymBeam
Tomáš Rovder -
Webdesign kadeřnického salónu
Filip Boye-Kofi -
Responzivní webdesign
Jakub Hnízdil