Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s. – Kamila Kubíková
Kamila Kubíková
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Marketing Mix of the Tatsuno Europe a.s.
Abstract:
Práce se zabývá problematikou marketingového mixu společnosti TATSUNO EUROPE a.s. První část je věnována teoretickým východiskům marketingu, marketingového mixu, analýzám makroprostředí a mikroprostředí a SWOT analýze. Druhá část pak využívá teoretických poznatků k vytvoření jednotlivých analýz. Na základě všech vytvořených analýz je předložen návrh a doporučení nového marketingového mixu.Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing mix of the TATSUNO EUROPE a.s. The first part describes the theoretical starting points of marketing, marketing mix, analyzes of macro-environment and micro-environment and SWOT analysis. The second part uses the theoretical knowledge to create individual analyzes. Based on all created analyzes, a new marketing mix proposal and recommendations.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Identifier:
https://is.sting.cz/th/hpkdt/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2019
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Krejčíř
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Specifika tržního prostředí rally sportu a marketingová a prodejní strategie produktu ŠKODA Fabia R5
Kateřina Kepková -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro konkrétní instituci
Eliška Pokorná -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová -
Marketingová analýza společnosti Tiskárny Havlíčkův Brod a.s.
Tereza Jeřábková -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí společnosti KOH-I-NOOR Mladá Vožice a.s.
Igor Tichý -
Vliv online a offline komunikačních aktivit na rodinný podnik působící v oblasti služeb
Kateřina Špitálská -
Analýza mikrookolí společnosti AVICENTRA, s.r.o.
Barbora Hroudová