Analýza spokojenosti zákazníků kavárny Dvě Vrány – Simona Těšínská
Simona Těšínská
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků kavárny Dvě Vrány
Customer satisfaction analysis of Dvě vrány coffee house
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou zákaznické spokojenosti ve vybraném podniku v oblasti pohostinství. Cílem bakalářské práce bylo analyzovat spokojenost zákazníků kavárny Dvě vrány, jejich ochotu podnik doporučit přátelům, formulovat jednotlivé faktory podílející se na zákaznické spokojenosti a určit jejich vliv na celkovou spokojenost. Na základě výzkumu dále navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of customer satisfaction in a selected company in the field of hospitality. The aim of the bachelor thesis is to analyze the satisfaction of customers of the coffee house Dvě vrány, their willingness to recommend the company to their friends, to define factors influencing customer satisfaction and to determine the strength of their impact on overall satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86450
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Martin Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86450
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice
Lucie Slobodzianová -
Zákaznická spokojenost v LovoCafé
Šárka HAJNÁ -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Zákaznická spokojenost v taneční škole Double Cookies
Jan Řezníček -
Analýza automobilového průmyslu ČR se zaměřením na zákaznickou spokojenost v oblasti osobních vozů
Milan KARLÍK -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníků v oblasti maloobchodu
Eva Řechtáčková -
Analýza zákaznické spokojenosti v Galerii moderního umění Hradec Králové
Gabriela Bučková