Analýza spokojenosti zákazníků kavárny Dvě Vrány – Simona Těšínská
Simona Těšínská
Bachelor's thesis
Analýza spokojenosti zákazníků kavárny Dvě Vrány
Customer satisfaction analysis of Dvě vrány coffee house
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou zákaznické spokojenosti ve vybraném podniku v oblasti pohostinství. Cílem bakalářské práce bylo analyzovat spokojenost zákazníků kavárny Dvě vrány, jejich ochotu podnik doporučit přátelům, formulovat jednotlivé faktory podílející se na zákaznické spokojenosti a určit jejich vliv na celkovou spokojenost. Na základě výzkumu dále navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of customer satisfaction in a selected company in the field of hospitality. The aim of the bachelor thesis is to analyze the satisfaction of customers of the coffee house Dvě vrány, their willingness to recommend the company to their friends, to define factors influencing customer satisfaction and to determine the strength of their impact on overall satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86450
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Martin Machek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86450
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Spokojenost zákazníků v poprodejní síti ŠKODA AUTO a. s. v České republice
Lucie Slobodzianová -
Zákaznická spokojenost v LovoCafé
Šárka HAJNÁ -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Zákaznická spokojenost v taneční škole Double Cookies
Jan Řezníček -
Analýza automobilového průmyslu ČR se zaměřením na zákaznickou spokojenost v oblasti osobních vozů
Milan KARLÍK -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníků v oblasti maloobchodu
Eva Řechtáčková -
Analýza zákaznické spokojenosti v Galerii moderního umění Hradec Králové
Gabriela Bučková