Simona Těšínská

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků kavárny Dvě Vrány

Customer satisfaction analysis of Dvě vrány coffee house
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou zákaznické spokojenosti ve vybraném podniku v oblasti pohostinství. Cílem bakalářské práce bylo analyzovat spokojenost zákazníků kavárny Dvě vrány, jejich ochotu podnik doporučit přátelům, formulovat jednotlivé faktory podílející se na zákaznické spokojenosti a určit jejich vliv na celkovou spokojenost. Na základě výzkumu dále navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of customer satisfaction in a selected company in the field of hospitality. The aim of the bachelor thesis is to analyze the satisfaction of customers of the coffee house Dvě vrány, their willingness to recommend the company to their friends, to define factors influencing customer satisfaction and to determine the strength of their impact on overall satisfaction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2022
  • Supervisor: Radek Tahal
  • Reader: Martin Machek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86450