Vliv výchovných stylů na mezigenerační učení – Romana Bendová
Romana Bendová
Bakalářská práce
Vliv výchovných stylů na mezigenerační učení
The Influence of Educational Styles on Intergenerational Education
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou Vlivu výchovných stylů na mezigenerační učení. Teoretická část se věnuje vymezení rodiny, jejími funkcemi a prostředím rodiny. Dále popisuje výchovu, odměny a tresty, působení modelu ve výchově a výchovné styly. Poslední kapitola představuje mezigenerační učení jako reakce na společenské změny, setkávání generací a učení v rodině. V praktické části je popsán …víceAbstract:
The bachelor thesis concerns the influence of educational styles on intergenerational learning. The theoretical part focuses on the definition of the family, its functions and environment. Furthermore, it describes parenting, rewards and punishments, influence of role models and educational styles. The last chapter introduces intergenerational learning as a reaction to social changes, interaction among …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bendová, Romana. Vliv výchovných stylů na mezigenerační učení. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza postojů a názorů učitelů a rodičů žáků na odměny a tresty jako výchovné prostředky
Lenka Jiřičná -
Způsob výchovy v rodině a formy odměňování a trestání - srovnání v ČR a v Rusku
Simona Boháčová -
Role odměny a trestu ve výchově a vzdělávání předškoláka se speciálními vzdělávacími potřebami
Olga TUČKOVÁ -
Odměny a tresty jako prostředek motivace na letních táborech pro děti ve věku 6-14 let
Nikol Klimešová -
Odměny a tresty v kontextu výchovných norem
Veronika Teuberová -
Odměny a tresty jako výchovný prostředek
Eva Jašová -
Odměny a tresty z pohledu učitele na 2.stupni ZŠ
Helena Nováková -
Evaluace systému odměn a trestů ve VÚ, SŠ a ŠJ Višňové
Radek Šinko