Aktivizační metody ve výuce filosofie na středních školách – Bc. Ondřej KUČEŘÍK
Bc. Ondřej KUČEŘÍK
Master's thesis
Aktivizační metody ve výuce filosofie na středních školách
Activating methods in teaching philosophy on high schools.
Abstract:
Diplomová práce mapuje teoretická východiska pro aktivizační metody a jejich užití ve výuce filosofie na středních školách. Práce se snaží pojímat výuku filosofie se zaměřením na rozvíjení klíčových kompetencí a kritického myšlení. V teoretické části je také zpracován náhled do didaktiky filosofie a přístupu k výuce filosofie. Hlavním cílem práce je v praktické části vytvořit aktivity, které jsou využitelné …moreAbstract:
This diploma thesis maps the theoretical basis for activating methods and their usage in the teaching of philosophy at secondary schools. The work tries to conceive the teaching of philosophy with a focus on the development of key competencies and critical thinking. The theoretical part also provides an insight into the didactics of philosophy and the approach to teaching philosophy. The main goal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Martina Číhalová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUČEŘÍK, Ondřej. Aktivizační metody ve výuce filosofie na středních školách . Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching Social Sciences and Civics for Secondary Schools and Lower Seconda / USVma-UAJmi
Theses on a related topic
-
Jak se učí základy společenských věd na prestižních středních školách v České republice a Velké Británii
Vanda Staňková -
Výchova občana v rámci předmětu základy společenských věd na gymnáziích
Hana Sýkorová -
Srovnání vybraných národních vzdělávacích plánů se zaměřením na základy společenských věd
Marcel Jung -
Současné pojetí výuky evropské integrace v hodinách dějepisu a základů společenských věd na gymnáziích
Bára Vencálková -
Rozvoj nadaných žáků ve výuce základů společenských věd
Tobiáš Štěpánek -
Přínos uměleckých předmětů pro výuku dějepisu a základů společenských věd na středních školách
Kristýna Hvižďová -
Život a dílo bratří Mannů: využití v ZSV (základy společenských věd)
Alois LEXA -
Tvorba pracovních listů ve výuce předmětu základy společenských věd na praktické škole dvouleté
Veronika HÁJKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights