Ing. Petra Ondroušková

Bakalářská práce

Regulace reklamy

Regulation of Advertising
Anotace:
V bakalářské práci se věnuji problematice regulace reklamy, konkrétně zde řeším zakázané reklamy, kde tvůrci reklamy se pohybují mnohdy až za hranicemi zákona. Na jedné straně se zabývám reklamou z marketingového pohledu a zároveň zde uvádím i právnické hledisko. V teoretické části se věnuji obecnému popisu a vymezení jednotlivých pojmů, které s touto problematikou souvisí. V praktické části uvádím …více
Abstract:
In my bachelor thesis, I focus on the issue of regulation in the advertising industry, where I pay special attention to several cases of commercials, which were banned by regulation as a result of their creators’ crossing the line between legal and illegal advertising practices. On one hand, I look into advertising from the marketing point of view and at the same time, I also consider it from the legal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 10. 2014
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Eva Ondřejová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace