Hra jako podpůrný didaktický prostředek výchovně-vzdělávacího procesu – Michaela MACHÁČKOVÁ
Michaela MACHÁČKOVÁ
Bachelor's thesis
Hra jako podpůrný didaktický prostředek výchovně-vzdělávacího procesu
Game as a supportive didactic tool used in the educational process
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá možností využití didaktických her ve výchovně-vzdělávacím procesu. Obsahuje zařazení těchto her do systému výukových metod a také systému metod aktivizujících. Ústřední část podrobně rozpracovává charakteristiku jednotlivých typů didaktických her a jejich klasifikací. Poslední část, jež podrobně popisuje strukturu didaktické hry jako takové, má být pomůckou pro pedagogy při …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the possibility of using didactic games in educationally-instructional process. It includes engaging of these games into the educational method system and the actuating method system. The main part develops thoroughly the characteristics of several types of didactic games and their classification. The last part describes in detail the structure of a didactic game in itself …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zverejniť od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHÁČKOVÁ, Michaela. Hra jako podpůrný didaktický prostředek výchovně-vzdělávacího procesu. Brno, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Výživa dětí předškolního věku se zaměřením na výchovně vzdělávací proces
Michaela NOVÁKOVÁ -
Zdravá výživa dětí předškolního věku ve výchovně-vzdělávacím procesu
Linda RAABOVÁ -
Didaktické hry jako aktivizující metody v hodinách přírodopisu na základní škole
Jana Petrová -
Didaktická hra jako prostředek podporující tvořivé vyučování
Anežka Pometlová -
Didaktické hry a aktivizující výukové metody v praktickém vyučování pro obory pozemního stavitelství
Jakub Strýček -
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Adéla Hekerlová -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová